d ! A r Y L u V @ n ! a N d @

inilah diriku......
seorang gurl yg bru mgnali dunie....ku3.....
mmgang jawatan PENGAWAS SEKOLAH....
x brape nk dsiplin sbnarnyer........
ku3.....knali diriku....itulah aku......


warne UNGU mnjadi plhanku......
spe cakap UNGU brok......
aku boikot dy.......ku3......

'PEOPLE HATES ME COZ I'M PERFECT'
-advice from the wannababes-

L U V A N I A N DA

Sunday 10 April 2011

PERKARA YANG X DIJANGKA?????

mood luva arinie,minggu ni.blan nih memang x bgos....
cam2 pkara berlaku kat klas 2011 aku....klas ape lagi kalau bukan 4  QANA'AH.....
dlam mgu lpas...x slap aku ari selasa....aku tlah mnjadi seorang raksasa yg amat ganas....
panas tol hati aku....dlam mnggu lpas...huhu....
aku dgan brani + slumber zirafah + muke x bersalah tlah MEMBASUH-BASUH dengan pluntur tahap petala 8 kat guys2 4 qana'ah.....

Alkisahnya.....
mase ari senin of course evry week ad pngumuman kptusan about PERTANDINGAN KEBERSIHAN DAN KECERIAAN KELAS
yang memang ternyata sahih lagi benar diadakan stiap tahun....
SAMPJ....mmang semangat bnde nih....
sume kelas berlumba-lumba gler nk bg klas dorang tercantik......
even dlu sblm nih x dpat sambutan....
alih2 bdak yang ponteng pn ske join bnde nih........
aku agi ar.....sgale curahan idea yang aku ada memang aku gne sepenuhnya.......kire berjasa gak lar....
HAHAHA....
OK....kite back balik cter tadi....tergendala akibat iklan puji sendiri....hehe....
minggu lpas....4 QANA'AH dapat 80%...ALHAMDULILLAH......
tapi yang kitorang geramnya.....ktorang second last....huhu...sedih sangat...
bukan x bersyukur....tapi yelah....
rase cam dah cukup baek jer.....siap ade garden santai agi untuk sudut bacaan........
aku gram......sampai terbawak2 ari selasa.....ari selasa ni lar....PERDEBATAN berlaku......

Lepas  klas + aku sbenarnyer pnat......
tapi aku tlah dganggu oleh guys2 4 qana'ah yang asyik bercerita kuat-kuat mengalahkan ahli2 dun2 kat MALAYSIA NIH....pas2 perkara yang dibincangkan bnde yang terhape-hape ntah.....
tapi aku tahan agi.....SABAR DANIA...SABAR...(ati aku yang sowh...huhu)
then...sampailah kemuncak....ble aku tgok dak2 pmpuan klas 4 qana'ah tgah sibok2 terbongkok-bongkok sapu klas....ptong reben hiasan....touch-up taman ktorang 2.....mmang sibuk cam da ber-FAMILY lar katekan.....
then aku nk tolong.....
tapi x jadi...coz aku rase cam nak pitam......then.....nak taw p yang jadi....tunggu.......
=)

No comments:

Post a Comment